مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:552021-01-26ورزشي

لزوم تخصیص اعتبار لازم برای احداث خانه جوان ارومیه


استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم تخصیص اعتبار برای احداث خانه جوان ارومیه، گفت: تخصیص اعتبار مورد نیاز برای پروژه های در دست احداث و نیز نگهداری از اماکن ورزشی موجود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در دیدار با وزیر ورزش و جوانان با اشاره به شروع عملیات احداث خانه جوان ارومیه در راستای پاسخگویی به یکی از مطالبات به حق جوانان، اظهار داشت: مقدمات تامین زمین و عملیات احداث خانه جوان آغاز شده و در صورت تامین سهم اعتباری وزارت ورزش و جوانان ، فرآیندهای اجرایی پروژه آغاز می شود.

وی با اشاره به جایگاه ویژه ارومیه به عنوان مهد والیبال آسیا و ضرورت توجه به استعداد یابی و نگاه تخصصی به این رشته ورزشی، گفت: آکادمی تخصصی یدالله کارگر پیشه در مراحل نهایی خود قرار دارد.

این مقام مسوول خواستار تامین اعتبار برای تامین تجهیزات اداری و تخصصی ورزشی شد تا این پروژه مهم در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه که پس از سالها انتظار در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسید به جهت میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی نیازمند تعویض چمن مصنوعی به چمن طبیعی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تخصیص اعتبار لازم برای احداث خانه جوان ارومیه

لزوم تخصیص اعتبار لازم برای احداث خانه جوان ارومیه