مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-26اقتصادي

کنگره «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» در استان سمنان برگزار می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: کنگره استانی «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدای زن در این استان برگزار می شود.

- حمید عرب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: کنگره استانی لشگر فرشتگان تاریخ ساز (کنگره زنان شهیده، جانباز و آزاده استان سمنان) فردا در استان سمنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این کنگره از بانوان شهید و ایثارگر استان سمنان تجلیل می شود، خاطرنشان کرد: تاکنون در کشور کنگره خاصی برای شهدای زن برگزار نشده و ازاین رو این کنگره با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدای زن و ارائه الگو به آنان برگزار می شود.

وی افزود: این کنگره هم زمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا با محوریت شهید شاخص کشوری، شهیده جهادگر صدیقه رودباری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: در این کنگره، مریم کاتبی، جانباز و پژوهشگر دفاع مقدس به ارائه سخنرانی می پردازد، خاطرنشان کرد: تجلیل از خانواده های شهدا و همچنین زنان آزاده و جانباز از دیگر برنامه های کنگره تجلیل از 17 هزار زن شهیده، جانباز و آزاده در استان سمنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» در استان سمنان برگزار می شود

کنگره «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» در استان سمنان برگزار می شود