مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:202021-01-26ورزشي

افتتاح 42 پروژه در دهه فجر/ تکمیل سالن 6 هزار نفری شیراز تا پایان دولت


مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اعلام کرد که به میمنت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، 42 پروژه عمرانی در حوزه ورزش فارس، برای افتتاح آماده شده است.

- عباس حاجی زاده، ضمن تبریک به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: طرح های عمرانی آماده شده برای افتتاح در ایام الله دهه فجر امسال در حوزه طرح های ورزشی، شامل سالن های چند منظوره، زمین چمن مصنوعی، خوابگاه ورزشی و .

است.

او اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را 530 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: در دهه فجر امسال، 5 سالن چند منظوره، 36 زمین چمن مصنوعی و یک خوابگاه ورزشی است که در شهرستان های مختلف افتتاح می شود.

حاجی زاده با بیان اینکه 350 پروژه عمرانی در حوزه ورزش در سراسر فارس مراحل ساخت را طی می کند، گفت: از بین کُل پروژه های در دست ساخت، 101 پروژه با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد است.

او توزیع طرح های عمرانی حوزه ورزش را بر مبنای عدالت محوری در زیرساخت ها اعلام و اضافه کرد: سه پروژه بزرگ ورزشی در فارس در قالب ماده 27 و توسط بخش خصوصی بازسازی شده که در دهه فجر افتتاح می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: با بهره برداری از این طرح های ورزشی در دهه فجر امسال، حدود 82 هزار مترمربع به فضاهای ورزشی فارس اضافه شده و سرانه ورزشی در بسیاری از شهرستان های این استان افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 42 پروژه در دهه فجر/ تکمیل سالن 6 هزار نفری شیراز تا پایان دولت

افتتاح 42 پروژه در دهه فجر/ تکمیل سالن 6 هزار نفری شیراز تا پایان دولت