مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:202021-01-26اقتصادي

80 هزار نفر از خدمات بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بهره مند می شوند


مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اصفهان گفت: در استان اصفهان حدود 80 هزار نفر از خدمات بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بهره مند می شوند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اصفهان گفت: در استان اصفهان حدود 80 هزار نفر از خدمات بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بهره مند می شوند.

مهدی ابارشی، امروز (سه شنبه-7 بهمن) در جلسه بررسی مشکلات بیمه روستاییان شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: حدود 15 سال از خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می گذرد و استقبال مردم از خدمات و آثار این صدوق افزایش یافته است.

وی افزود: مطمئنا خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در جامعه به گونه ای اثرگذار خواهد بود که شاهد تغییر رفتار اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در روستاها به واسطه حمایت هایی که می شود خواهیم دید.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اصفهان یکی از عوامل موثر توسعه روستاها را بیمه روستاییان و عشایر عنوان کرد و گفت: آیین نامه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در سال 83 توسط هیات وزیران تصویب و از سال 84 تشکیل شد و با توسعه این صندوق امروز بیشتر روستاییان و عشایر، کشاورزان، قالیبافان و افرادی که در بخش صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 هزار نفر از خدمات بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بهره مند می شوند

80 هزار نفر از خدمات بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بهره مند می شوند