مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:152021-01-26سياسي

برخی ادارات پلدختر نمازخانه ندارند/ لزوم توجه مدیران به اقامه نماز


برخی ادارات این شهرستان در تهیه مکانی برای نمازخانه و اقامه نماز جماعت کوتاهی و سهل انگاری می کنند که انتظار می رود این نقص رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سید محسن موسوی عصر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان، اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) می فرمایند نماز نورچشم من است و اقامه این فریضه در جامعه اسلامی ما در دستور قانون اسلامی، دولت و دستگاه های اجرایی آمده و ستادی در کشور به منظور تحقق و ترویج فرهنگ نماز تشکیل شده است.

وی بر ضرورت اهمیت نماز تاکید کرد و افزود: اهمیت نماز آنجا است که تعطیل شود، بلکه به خاطر اهمیت جایگاه نماز باید این امر مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

امام جمعه پل دختر، حضور دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان را در فضای مجازی پررنگ توصیف کرد و از وی خواست این فعالیت در فضای فیزیکی نیز ایجاد شود و ادارات از جمله آموزش و پرورش شهرستان که در این زمینه فعال است، با این ستاد هم کاری بیشتری داشته باشد.

موسوی ، عملکرد مدیر حوزه علمیه امام رضا (ع) پل دختر در تامین امام جماعت در مساجد را مطلوب خواند و افزود: به خاطر اهمیت نماز تمام مساجد شهرستان در سطح شهر و روستاها نماز جماعت با حضور روحانی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ادارات پلدختر نمازخانه ندارند/ لزوم توجه مدیران به اقامه نماز

برخی ادارات پلدختر نمازخانه ندارند/ لزوم توجه مدیران به اقامه نماز