مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-26اقتصادي

خام فروشی در خراسان رضوی یک آسیب است


استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه محصولات استراتژیکی داریم که می توان از ناحیه آن ارزش افزوده و اشتغال ایجاد کرد گفت: خام فروشی محصولات در خراسان رضوی به یک آسیب و معضل تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، محمدصادق معتمدیان امروز در جلسه جمع بندی سفر یک روزه اش به کاشمر که با حضور تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی در فرمانداری کاشمر برگزار شد، اظهار کرد: محصولات استراتژیکی داریم که می توان ارزش افزوده و اشتغال خوبی در استان ایجاد کرد، اما آسیب خام فروشی محصولات به یک معضل و دغدغه تبدیل شده است که باید جهاد کشاورزی استان در این زمینه یک مطالعه دقیق داشته باشد تا بتوان با فراهم کردن زیرساخت ها شرایط جذب سرمایه گذاران را فراهم کرد.

  استاندار خراسان رضوی بر متمرکز شدن  ظرفیت های بومی در هر منطقه به عنوان یک کار ارزشمند تاکید کرد و افزود: باید تمام تلاشمان را در حوزه حمایت از سرمایه گذاران به کار گیریم.

وی با اشاره به وجود زیارتگاه امامزادگان واجب التعظیم و زیارتگاه شهید آیت الله مدرس در این شهرستان، کاشمر را دارای زیرساخت های لازم در حوزه گردشگری مذهبی و زیارت دانست و بیان کرد: باید با همکاری دستگاه های مسئول در راستای فراهم کردن و ارتقای زیرساخت های گردشگری تلاش کرد و با در اختیار گذاشتن تسهیلات ارزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خام فروشی در خراسان رضوی یک آسیب است

خام فروشی در خراسان رضوی یک آسیب است