مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-26اجتماعي

افتتاح نخستین مرکز درمان اعتیاد بانوان کشور در البرز


نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد بانوان کشور در این استان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله حیدری بعد از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح هم زمان 24 مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در سراسر کشور که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: سهم استان البرز از این افتتاح ها یک مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد بانوان بود.

وی بیان کرد: مرکز جامع درمان اعتیاد مهربانو با ظرفیت اسمی 90 نفر و ظرفیت اسمی سرپایی 300 نفر و همچنین عرصه 250 مترمربع و اعیان 600 مترمربع که شامل 7 اتاق و یک سالن است نخستین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد بانوان در کل کشور است که در استان البرز به صورت پایلوت افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز ادامه داد: مرکز جامع درمان اعتیاد کلیه فعالیت های چرخه ی درمان اعم از سم زدایی اولیه، اقامت بیمار و در مرحله پایانی توانمندسازی و اشتغال را به صورت تجمیع شده انجام می دهند.

معتادان یک سال تحت نظارت و نگهداری قرار می گیرند وی تصریح کرد: فرد دچار مشکل اعتیاد به مدت یک سال تحت نظارت و نگهداری این مرکز است که طی این مدت چهار ماه به صورت حضوری و هشت ماه به صورت سرپایی خدمات دریافت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین مرکز درمان اعتیاد بانوان کشور در البرز

افتتاح نخستین مرکز درمان اعتیاد بانوان کشور در البرز