مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-26اقتصادي

چهار طرح بزرگ در حوزه آب کردستان به بهره برداری می رسد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان از افتتاح چهار طرح حوزه آب استان با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش آریانژاد روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و با حضور معاون وزیر نیرو شاهد افتتاح چهار پروژه در استان خواهیم بود.

وی افزود: این پروژه ها در سی و چهارمین هفته طرح پویش الف-ب-ایران و با اعتباری بالغ بر پنج هزار و 179 میلیارد ریال در شهرستان های سقز، مریوان و کامیاران به بهره برداری می رسند.

آریانژاد اعلام کرد: بهره برداری از سد رمشت و شبکه پایاب آن در شهرستان کامیاران و بخش موچش یکی از این پروژه هاست.

وی افزود: عملیات احداث سد رمشت و شبکه آبیاری و زهکشی پایاب آن از سال 88 آغاز شده و بیش از یک هزار و 150 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

مدیر عامل آب منطقه کردستان خاطرنشان کرد: با بهره برداری از شبکه آبیاری این سد 560 هکتار از اراضی دیم این منطقه به آبی تبدیل می شود و ثمره آن پایداری اشتغال در منطقه خواهد بود.

آریا نژاد افزود: بهره برداری از شبکه آبیاری و زهکشی سدگاران در مریوان و تبدیل شدن یک هزار و 200 هکتار از اراضی دیم پایین دست این سد به آبی از دیگر پروژه های است که در این ایام افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار طرح بزرگ در حوزه آب کردستان به بهره برداری می رسد

چهار طرح بزرگ در حوزه آب کردستان به بهره برداری می رسد