مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:552021-01-26ورزشي

نشست رییس فدراسیون کشتی با مدیرعامل استقلال برگزار شد


نشست مهدی علی نژاد معاون وزارت ورزش و جوانان، احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال و علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، موضوع این نشست در مورد اختلافات پیش آمده بین باشگاه کشتی استقلال و برخی از کشتی گیران و مربیان این تیم حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد بود.

احمدی مددی در این نشست صمیمی گفت: ما مطیع قانون هستیم و هر رأی را که کمیته انضباطی فدراسیون صادر کند، می پذیریم.

وی ادامه داد: اگر استقلال در لیگ حضور یافت به دو علت بود، یک کمک به تیم ملی و دوم کمک به فدراسیون کشتی و تصمیم داریم سال آینده نیز در رقابت های لیگ حضور یابیم.

دبیر در این جلسه اظهار داشت: در وهله اول از باشگاه استقلال بخصوص احمد مددی و اسپانسری که حامی این تیم بود به دلیل حضور در لیگ برتر قدردانی می کنم.

قطعاً کمیته انضباطی ما که متشکل از افراد حقوقدان و نمایندگان وزارت ورزش است حکمی عادلانه صادر می کنند تا خدای نکرده به کسی اجحاف نشود.

وی افزود: مجموعه فدراسیون علاقمند حضور باشگاه استقلال در کشتی است و از تیمداری این باشگاه در لیگ برتر سال آینده استقبال می کنیم.

مهدی علی نژاد نیز در پایان این جلسه گفت: نیت استقلال برای حضور در لیگ کشتی کمک به تیم ملی بود و ما حضور این باشگاه در رقابت های سال آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست رییس فدراسیون کشتی با مدیرعامل استقلال برگزار شد

نشست رییس فدراسیون کشتی با مدیرعامل استقلال برگزار شد