مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:552021-01-26سياسي

معاون صداوسیما در توصیه به مجریان نوشت: لری کینگ چه ویژگی هایی داشت؟


معاون صداوسیما در توصیه به مجریان نوشت: لری کینگ چه ویژگی هایی داشت؟ علی دارابی ـ معاون امور استانهای سازمان صداوسیما به انگیزه درگذشت لری کینگ ـ مجری سرشناس شبکه سی ان ان ـ مطلبی با عنوان مجریان نگین انگشتری رسانه را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی دارابی ـ استاد دانشگاه و از مدیران ارشد صداوسیما ـ با اشاره به ویژگی های بارز لری کینگ در مقام مجری تلویزیون، اظهار کرده است، لری کینگ برای مهمان برنامه احترام قائل بود و خودش را محور مصاحبه قرار نمی داد.

دارابی با اشاره به درگذشت این مجری در مطلبی نوشته است: لری کینگ مجری تلویزیونی شبکه سی ان ان آمریکا در 87 سالگی در اثر کرونا درگذشت.

او بیش از شصت سال سابقه مجری گری داشت و بیش از 30 هزار مصاحبه و گفت و گو با افراد سرشناس داخلی و خارجی از جمله نلسون ماندلا، ولادمیر پوتین و محمود احمدی نژاد داشت.

مجریان را همواره نگین انگشتری نامیده ام.

اعتبار، پرستیژ، اعتماد و سرمایه یک رسانه هستند و صد البته رسانه است که موجبات شهرت و اعتبار را برای آنها فراهم می کند و یک ارتباط دوسویه است.

این مدیر ارشد صداوسیما همچنین معتقد است: مجریان رسانه باید سواد و دانش بالا تخصص و حرفه ای گرایی را در حد عالی اخلاق و ادب را در کمال داشته باشد و از نظر ظاهری و پوشش هم قابل قبول باشد؛ از همه مهمتر از حاشیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون صداوسیما در توصیه به مجریان نوشت: لری کینگ چه ویژگی هایی داشت؟

معاون صداوسیما در توصیه به مجریان نوشت: لری کینگ چه ویژگی هایی داشت؟