مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:502021-01-26سياسي

اسامی کاندیداهای شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ اسامی کاندیدا های انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت، - اسامی کاندیداهای انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که فردا، هشتم بهمن برگزار می شود، اعلام شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ؛ اسامی کاندیدا های انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که فردا، هشتم بهمن برگزار می شود، اعلام شد.

نمایندگان دارای حق رای در این انتخابات شامل، 167 مدیر مسئول از 65 دانشگاه علوم پزشکی هستند.

هر دانشگاه به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه رای شمار پس از دریافت کد احراز هویت از طریق شماره ثبت شده در سامانه از میان 27 کاندیدای این انتخابات، دو نفر را انتخاب خواهند کرد.

لازم به ذکر است، مدیران مسئول دارای حق رای فردا، هشتم بهمن ماه، از ساعت 9 تا 15 می توانند برای رای به نامزدها، اقدام کنند.

اعضای دانشجویی این شورا شامل، دو نفر عضو اصلی و یک نفر عضو علی البدل است که برای یک سال به عنوان نمایندگان مدیران مسئول در شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشگاهی وزارت بهداشت انتخاب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی کاندیداهای شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت اعلام شد

اسامی کاندیداهای شورای مرکزی ناظر بر نشریات دانشجویی وزارت بهداشت اعلام شد