مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-26ورزشي

برگزاری 42 عنوان برنامه طی ایام الله دهه فجر


مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 100 برنامه با 42 عنوان برنامه توسط بنیدد شهید استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو رفع این زنجیره برنامه ها محدود و برخی از این برنامه ها در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

کاظمی تاکید کرد: این استان 150 شهید جاوید الاثر دارد و 102 خانواده همچنان چشم انتظار هستند.

وی با بیان اینکه غبار روبی مزار شهیدان و دیدار با نماینده ولی فقیه از برنامه مهم ایام الله دهه فجر است، ابراز داشت: باید ایام الله دهه فجر به خوبی گرامی داشته شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان با بیان اینکه رسالت همه ما این است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم، افزود: وجود 29 شهید انقلاب در استان نشان از ولایت مداری و انقلابی بودن مردم استان دارد.

کاظمی تاکید کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب برای جوانان و نوجوانان با کمک سایر دستگاه های اجرایی و ظرفیت ها باید مورد توجه قرار گیرد و از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی و تبیین دستاوردها استفاده کنیم.

وی از برگزاری کنگره ملی لشکر فرشتگان تاریخ ساز به صورت مجازی در تکریم و تبیین نقش 17 هزار شهید و جانباز زن در کشور با همکاری تشکل های بانوان خبر داد و گفت: میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، اجرای طرح پایش سلامت و ویزیت رایگان والدین شهدا با همکاری بسیج جامعه پزشکی، کمک به آسیب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 42 عنوان برنامه طی ایام الله دهه فجر

برگزاری 42 عنوان برنامه طی ایام الله دهه فجر