مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-26سياسي

اجرای 53 ویژه برنامه همزمان با دهه فجر در مشهد


سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از اجرای 53 ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد از اجرای 53 ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد خبر داد.

رضا دانایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: برگزاری مسابقه دانش آموزی، طرح نصب پلاک افتخار سردر منازل خانواده شهدا و حمایت از ویژه برنامه های دهه فجر و طرح ارادت در محله امیرالمومنین اجرا خواهد شد.

وی افزود: از جمله این ویژه برنامه ها می توان به مسابقه کتابخوانی در منطقه ثامن، برپایی نمایشگاه در محله اروند، نمایشگاه خیابانی عکس محله، ویژه برنامه دهه فجر در محله کارمندان و جام مسابقات پینگ پنگ با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی در محله پروین اعتصامی اشاره کرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین مسابقه دوچرخه سواری ویژه نوجوانان در محله کوی کارگران و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه هایی است که در قالب ویژه برنامه دهه فجر توسط اعضای شوراهای اجتماعی محلات برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 53 ویژه برنامه همزمان با دهه فجر در مشهد

اجرای 53 ویژه برنامه همزمان با دهه فجر در مشهد