مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-26ورزشي

رییس دپارتمان داوری فوتبال: آقایان بس کنید؛ از خدا بترسید!


رییس دپارتمان داوری فدراسیبون فوتبال گفت: با این جوی که علیه داوری راه انداخته شده کار قضاوت بازی ها سخت تر از قبل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا سهرابی رییس دپارتمان داوری فدراسیون گفت: داوران قشر تلاشگر و سالم جامعه فوتبال هستند که متاسفانه در طول تاریخ و در بزنگاه های حساس نمونه های زیادی از بی انصافی نسبت به آنها دیده شده است.

این موضوع ریشه در تاریخ دارد و در خاطرات پیشکسوتان ورزش نقل قول های فراوانی در این باره دیده می شود.

وقتی خبر نامزدی 4 داور شایسته ایرانی در جام جهانی فوتسال مطرح می شود کسی توجه نمی کند، کسی صحبت از کاندیداتوری مهسا قربانی و انسیه خباز مافی نژاد برای جام جهانی فوتبال بانوان نمی کند و حضور موفقیت آمیز داوران ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را نمی بینند اما هر اشتباهی زیر ذره بین می رود و بعد تفسیر می شود.

وی ادامه داد: هر چند مشی فدراسیون به صورت کلی دوری از هرگونه ورود به مباحث و فضاسازی های اینچنینی است اما مسئولیت من در دپارتمان داوری فدراسیون می طلبد بر اساس وظایف ذاتی ام از حقوق این عزیزان دفاع کنم.

هرچند ارکان قضایی فدراسیون هم مطابق کدهای فیفا در این زمینه اقدامات منطبق با قوانین را انجام می دهند اما واقعیت این است که در هفته های اخیر و به ویژه در ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دپارتمان داوری فوتبال: آقایان بس کنید؛ از خدا بترسید!

رییس دپارتمان داوری فوتبال: آقایان بس کنید؛ از خدا بترسید!