مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:202021-01-26سياسي

هیچ شخصی حق ندارد به مامور قانون تعرض کند/رفتار اخیر با سرباز نازیبا بود


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعرض به سرباز به مثابه تعرض به قانون است هیچ کس نباید جرات تعرض به مامور قانون را داشته باشد چه این که فرد متعرض خود از مسئولان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی در کلاس درس اخلاق ویژه نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: شما مدافعان نظم و امنیت و ناموس ملت هستید امروز در محل نیروی انتظامی شهرستان بویراحمد حاضر شده ایم تا از زحمات شبانه روزی شما برای برقراری نظم و امنیت در منطقه قدردانی کنیم.

وی در ادامه گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ما و شما و هر انسان مسلمانی است است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: خداوند عالم را برای انسان آفریده که در خدمت انسان باشد و فلسفه آفرینش انسان را بر پایه عبودیت و تقوا و اخلاق قرار داده و انسانی که بر این محور حرکت کند انسان است و همه مخلوقات در خدمت او خواهند بود.

حسینی خاطرنشان کرد: پیامبر و اولیای الهی آمده اند تا راه انسانی شدن و معنوی شدن را به ما بیاموزند و امروز همه می دانیم آنچه باید انجام دهیم چیست و آنچه که باید ترک کنیم چیست و راه رسیدن به قله های معنویت و اخلاق از کجا می گذرد.

وی گفت: باید خداوند را به خاطر اخلاق و معنویاتی که به ما ارزانی بخشیده شاکر باشیم و اگر کسی در این وادی پا گذاشت به خوشبختی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شخصی حق ندارد به مامور قانون تعرض کند/رفتار اخیر با سرباز نازیبا بود

هیچ شخصی حق ندارد به مامور قانون تعرض کند/رفتار اخیر با سرباز نازیبا بود