مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-26سياسي

پیش بینی برگزاری 42 عنوان برنامه برای گرامی داشت دهه فجر امسال


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، از پیش بینی برگزاری 42 عنوان برنامه برای گرامی داشت دهه فجر امسال خبر داد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، از پیش بینی برگزاری 42 عنوان برنامه برای گرامی داشت دهه فجر امسال خبر داد.

علی کاظمی بعد از ظهر امروز (7 بهمن ماه) در نشست خبری، در تشریح برنامه های این اداره کل در ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه برای ادامه راه شهدا همه وظایفی داریم که استان زنجان از پیشگامان در این مسیر بوده و هست، اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری همه برنامه ها همانند سال های گذشته به صورت حقیقی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه آمارها حاکی از آن است که زنجان در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی نقش اساسی داشته است، چرا که اولین انقلاب با حضور راهپیمایی زنان زنجانی اتفاق افتاد، تصریح کرد: استان زنجان 29 شهید در دوران انقلاب تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است که از این تعداد 28 نفر داخل استان و یک نفر از شهدا خارج از استان به شهادت رسیدند و نیز 20 آزاده سیاسی و 38 جانباز گرانقدر نیز جزو افتخارات استان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه 42 عنوان برنامه برای گرامی داشت دهه مبارک فجر امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برگزاری 42 عنوان برنامه برای گرامی داشت دهه فجر امسال

پیش بینی برگزاری 42 عنوان برنامه برای گرامی داشت دهه فجر امسال