مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-26اقتصادي

تقاضای پیش خرید واکسن کرونا از سوی چند کشور از ستاد اجرایی فرمان امام


رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: در بخش های مختلف از جمله تجهیزات، درمان، دارو و امکانات تشخیصی کارهای مهمی انجام داده ایم و اکنون چند کشور از ما تقاضای پیش خرید واکسن کرونا کرده اند.

- ایسنا/کردستان رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: در بخش های مختلف از جمله تجهیزات، درمان، دارو و امکانات تشخیصی کارهای مهمی انجام داده ایم و اکنون چند کشور از ما تقاضای پیش خرید واکسن کرونا کرده اند.

محمد مخبر، امروز سه شنبه هفتم بهمن در آیین بهره برداری از طرح های اشتغال کولبران اظهار کرد: به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دو هزار باب مدرسه و 650 هزار فرصت شغلی در استان های مختلف کشور ایجاد شده است.

وی به فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کردستان اشاره کرد و افزود: تاکنون 8 هزار طرح با یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و 40 هزار شغل در استان کردستان ایجاد شده است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به در دست اقدام بودن 3 هزار طرح با 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان اشاره و بیان کرد: مصوب شده که برای سال آینده 5 هزار طرح با 15 هزار فرصت شغلی در کردستان ایجاد شود.

وی با تأکید بر تلاش برای رفع مشکلات کولبران کردستان، افزود: طرح های این نهاد با تکیه بر مردم و با حمایت از آنان اجرا می شود و اگر موفقیتی نیز در بخش های مختلف بدست آوردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای پیش خرید واکسن کرونا از سوی چند کشور از ستاد اجرایی فرمان امام

تقاضای پیش خرید واکسن کرونا از سوی چند کشور از ستاد اجرایی فرمان امام