مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-26اقتصادي

کشف بیش از 4 هزار عدد دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در البرز


رییس پلیس اقتصادی استان از کشف 4 هزار و 129 عدد دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در سال 99 در سطح استان خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش دستگاه های کشف شده را بیش از 258 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی افشاری، رییس پلیس اقتصادی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در سال های اخیر عده ای سودجو با تهیه دستگاه های تولید ارز دیجیتال قاچاق اقدام به استخراج ارز دیجیتال با استفاده از برق غیرمجاز می کنند که این موضوع ضمن این که باعث ایجاد مشکل برای تامین برق سایر شهروندان می شود، همچنین سبب شده  تا عده ای با سوء استفاده از برق دارای یارانه دولتی وجوه نامشروع قابل توجهی را به جیب بزنند.

رییس پلیس اقتصادی استان البرز با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با مزرعه های تولید ارز دیجیتال غیر مجاز، افزود: برخورد نیروی انتظامی و دستگاه قضایی کشور با این موضوع بسیار جدی بوده و اجازه نمی دهیم تا عده ای با سوء استفاده از حق مردم اموال نامشروع برای خودشان جمع آوری کنند.

این مقام مسؤول یادآور شد: در همین راستا نیروی انتظامی استان البرز از ابتدای سال تا کنون موفق به کشف 4 هزار و 129 عدد دستگاه تولید ارز دیجیتال شده و 117 نفر را در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند؛ کارشناسان حوزه الکترونیک، ارزش دستگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 4 هزار عدد دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در البرز

کشف بیش از 4 هزار عدد دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق در البرز