مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-26فناوري

تکذیب رای مثبت وزیر ارتباطات به انسداد سیگنال


مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که خبر رای مثبت وزیر ارتباطات به انسداد پیام رسان سیگنال کذب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها موضوع به اشتراک گذاری اطلاعات واتس اپ با فیس بوک مطرح شده و واکنش بسیاری از کاربران جهانی، کوچ از این پیام رسان به پیام رسان های دیگر از جمله تلگرام و سیگنال است.

البته در حالی که واتس اپ پیش از این از کاربران خواسته بود تا هشتم فوریه با سیاست جدید موافقت کنند، به دلیل واکنش ها و اعتراض کاربران، این مهلت را تا 15 ماه مه به تعویق انداخته است، با وجود این مهاجرت کاربران از واتس اپ همچنان ادامه دارد.

این سوال اکنون وجود دارد که وضعیت آماری استفاده از واتس اپ در ایران در این شرایط چطور خواهد بود؛ شاید جایگزین واتس اپی که حریم خصوصی در آن زیر سوال رفته و تلگرامی که در ایران در دو سال گذشته فیلتر بوده، برای برخی از کابران در ایران، برنامه سیگنال است.

سیگنال یک برنامه پیام رسان متنی و مکالمات صوتی است که روی حریم خصوصی متمرکز بوده و در تلفن های هوشمند اپل و اندروید و در دسکتاپ قابل دسترسی است.

در گزارش های مربوط به سیگنال آمده که در این برنامه، ارتباطات رمزگذاری شده هستند یعنی تنها افراد حاضر در مکالمه می توانند محتوای آن را ببینند و خود سیگنال هم نمی تواند به آنها دسترسی داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب رای مثبت وزیر ارتباطات به انسداد سیگنال

تکذیب رای مثبت وزیر ارتباطات به انسداد سیگنال