مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-26اجتماعي

درمان اعتیاد با پیچیدن نسخه اختصاصی برای هر معتاد


رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به راه اندازی مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد گفت: این مراکز با مراکز قبلی تفاوتهایی دارد و آن این است که در این مراکز برای هر فرد نسخه جداگانه تهیه می شود و درمان فردی و اختصاصی است.

- رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به راه اندازی مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد گفت: این مراکز با مراکز قبلی تفاوتهایی دارد و آن این است که در این مراکز برای هر فرد نسخه جداگانه تهیه می شود و درمان فردی و اختصاصی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید قبادی دانا در مراسم افتتاح سراسری مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد برای اولین بار در کشور در 24 استان بیان کرد: در ماه های گذشته 6 مرکز در 6 استان افتتاح شد و در سال گذشته اولین مرکز در اصفهان به صورت پایلوت آغاز به کار کرد.

وی افزود: ایده این مراکز با بهره گیری از تجربیات مختلفی که در سالهای گذشته در کشور انجام شده و همچنین تجربیات سایر کشورها به صورت یک مرکز جامع ایجاد شده است.

مرکزی که در آن سم زدایی صورت می گیرد و بعد از آن به صورت اقامتی درمان پرهیز مدار برای افرادی که اقامت دارند و معتادانی که به صورت تمایلی مراجعه کردند و درخواست درمان دارند، صورت می گیرد.

این مرکز جامع با سایر مراکز قبلی تفاوتهایی دارد و آن این است که در این مراکز برای هر فرد نسخه جداگانه تهیه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان اعتیاد با پیچیدن نسخه اختصاصی برای هر معتاد

درمان اعتیاد با پیچیدن نسخه اختصاصی برای هر معتاد