مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-26سياسي

مقصود از کنترل و مدیریت فضای مجازی فیلتر کردن آن نیست


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: هیچ کسی سخن از فیلتر فضای مجازی نمی زند بلکه سخن از مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی و آلودگی های اخلاقی در این فضا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خسروی ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل ارتباطات و فن آوری اطلاعات خراسان جنوبی اظهار کرد: آموزش مجازی در شرایط فعلی یک اصل در زندگی مردم شده است و از این رو مشکلات مردم در این بخش باید مرتفع شود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به اینکه مقصود از کنترل فضای مجازی هیچگاه فیلترکردن نیست، ادامه داد: هدف این است که بر اساس باورهای مذهبی نگذاریم فرزندانمان با رها شدن در اینترنت دچار برخی از زشتی های اخلاقی شوند و ما مراقب عزیزانمان در این فضا باشیم.

وی گفت: تا دیروز شاید اگر برای فرزند کوچکمان گوشی همراه نمی خریدیم او را از برخی از آسیب ها حفظ کرده بودیم ولی با توجه به آموزش های مدارس در فضای مجازی امروز اگر برای او گوشی همراه نخریم، در آینده او تأثیر منفی دارد و چاره ای جز فرهنگ سازی نیست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز مشکل اینترنت و درخواست شبکه ملی اطلاعات یکی از مسائل مشترک همه روستاهای حوزه انتخابیه شده است که امیدواریم به این موضوع و خواست روستاییان نیز در حد مقدورات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصود از کنترل و مدیریت فضای مجازی فیلتر کردن آن نیست

مقصود از کنترل و مدیریت فضای مجازی فیلتر کردن آن نیست