مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-26سياسي

حوزه اعتیاد و درمان معتاد حوزه استراتژیکی است


حوزه اعتیاد و درمان معتاد حوزه استراتژیکی است و باید مراقب باشیم چرخه درمان معتاد یک چرخه بازگشتی نباشد و قرار به عود مجدد اعتیاد نباشد.

- معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: حوزه اعتیاد و درمان معتاد حوزه استراتژیکی است و باید مراقب باشیم چرخه درمان معتاد یک چرخه بازگشتی نباشد و قرار به عود مجدد اعتیاد نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور ظهر امروز در افتتاح سراسری مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد اظهار کرد: خدا توفیق کار کردن در بهزیستی را به هر کسی نمی دهد و خدمت به جامعه هدف بهزیستی دارای اجر فراوانی است.

وی افزود: متاسفیم که به ما چیزی به نام غربالگری را تحمیل کردند و عاطفه را از ما گرفته اند در حالی که خداوند حکیم است و می داند اگر همین کودکان به اصطلاح معلول نباشند عاطفه از جوامع رخت بر می بندد.

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: یکی کرونا تولید می کند که سالمندان را از بین ببرد و یادمان رفته اگر همین افراد نباشند راه خیرخواهی بسته می شود و دیگر کسی را پیدا نخواهیم کرد که به او عاطفه ورزی کنیم.

عمرانی خاطرنشان کرد: گرفتار یک حرف فلسفی در حوزه اعتیاد است که هنوز نمی دانیم این فرد مجرم است یا بیمار اما باید یادمان باشد که مجرم قبل از مجرم بودن انسان است پس معتاد هم انسان است و باید به او ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه اعتیاد و درمان معتاد حوزه استراتژیکی است

حوزه اعتیاد و درمان معتاد حوزه استراتژیکی است