مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-26اقتصادي

ابتکار: بدنبال شبکه سازی «خانه های امن» هستیم


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در سال 92 حدود پنج درصد مدیران دولت بانوان بودند که این رقم با تلاش، همت، کار و آموزش در هفت سال اخیر با افزایش 8000 مدیر زن به 24 درصد رسیده است.

- معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در سال 92 حدود پنج درصد مدیران دولت بانوان بودند که این رقم با تلاش، همت، کار و آموزش در هفت سال اخیر با افزایش 8000 مدیر زن به 24 درصد رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار روز سه شنبه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرستان ها در سالن جلسات استانداری افزود: جهت گیری دولت دوازدهم و توجه ریاست جمهوری بر این بود که 40 درصد از کارکنان دولت را بانوان تشکیل دهد.

معاون ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده تصریح کرد: کار حوزه زنان و خانواده فرابخشی است و دستگاه ها باید هم افزایی و هم راستایی در این زمینه داشته باشند.

وی اضافه کرد: هدف از وضعیت زنان ایجاد هم راستایی با هدف مشخص و تحقق عدالت جنسیتی است که این مفهوم برگرفته از تعالی متعالی دینی و مفاهیم قرآن کریم است.

ابتکار بیان کرد: شاخص های عدالت جنسیتی در سال 96 در ستاد ملی زنان و خانواده تصویب و سند ارتقای وضعیت زنان به تصویب رسید، این سند نتیجه محور است و همه دستگاه ها ماموریت دارند تا در شاخص ها شاهد تغییر مثبت و بهبود باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: بدنبال شبکه سازی «خانه های امن» هستیم

ابتکار: بدنبال شبکه سازی «خانه های امن» هستیم