مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-26بين الملل

توافق سودان با رژیم صهیونیستی برای گشایش سفارتخانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری امروز (سه شنبه) آناتولی اعلام کرد که در جریان سفر دیروز الی کوهن وزیر جاسوسی رژیم صهیونیستی به کشور سودان که اخیرا عادی سازی روابط خود با تل آویو را اعلام کرده است، - به رغم مخالفت های داخلی در سودان، یک منبع دولتی در این کشور از توافق خارطوم و تل آویو برای گشایش سفارتخانه در سریعترین زمان ممکن توسط دو طرف در جریان سفر دیروز (دوشنبه) رییس سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی به سودان، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خبرگزاری امروز (سه شنبه) آناتولی اعلام کرد که در جریان سفر دیروز الی کوهن وزیر جاسوسی رژیم صهیونیستی به کشور سودان که اخیرا عادی سازی روابط خود با تل آویو را اعلام کرده است، توافق شد که دو طرف هر چه زودتر سفارتخانه های خود را افتتاح کنند.

یک منبع دولتی سودان که نام وی منتشر نشده، به خبرگزاری آناتولی گفت که موضوع اصلی این سفر غیر علنی و کوتاه کوهن به خارطوم، تقویت روابط و تبادل سفارت خانه ها بوده است.

به گفته این منبع، وزیر صهیونیست دو دیدار جداگانه با عبدالفتاح البرهان رییس شورای انتقالی سودان و یاسین ابراهیم یاسین وزیر دفاع این کشور داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق سودان با رژیم صهیونیستی برای گشایش سفارتخانه

توافق سودان با رژیم صهیونیستی برای گشایش سفارتخانه