مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-26دانش

حذف شرط پذیرش در رشته مرتبط برای کنکوری های دارای مدال المپیاد


معاون آموزشی وزارت علوم از بازنگری آیین نامه پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان خبر داد و گفت: شرط پذیرش در رشته مرتبط برای دارندگان نشان های المپیادی در کنکور حذف شد از این طریق ورود این دسته از استعدادهای درخشان به دانشگاه تسهیل می شود.

- معاون آموزشی وزارت علوم از بازنگری آیین نامه پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان خبر داد و گفت: شرط پذیرش در رشته مرتبط برای دارندگان نشان های المپیادی در کنکور حذف شد از این طریق ورود این دسته از استعدادهای درخشان به دانشگاه تسهیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خاکی صدیق در سومین گردهمایی سالانه مجازی مدیران دفاتر استعدادهای درخشان دانشگاه های سراسر کشور به اهمیت دفاتر استعدادهای درخشان در دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: استعدادهای درخشان یکی از دفترهای بسیار مهم همه دانشگاه ها است به دلیل این که با نخبگان دانشجویان و استعدادهای برتر آنها سروکار دارد.

به همین جهت طی 20 ماه گذشته در آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلات تکمیلی بازنگری شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در ارتباط با دارندگان نشان طلا، نقره و برنز کشوری المپیادهای دانش آموزی در آخرین جلسه شورای استعداد درخشان وزارت علوم بحث و بنا شد با کسب نصاب علمی 85 درصد نمره آخرین پذیرفته شده در آزمون سراسری ما بحث ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف شرط پذیرش در رشته مرتبط برای کنکوری های دارای مدال المپیاد

حذف شرط پذیرش در رشته مرتبط برای کنکوری های دارای مدال المپیاد