مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-26اقتصادي

اردکانیان: مدیریت مصرف انرژی تنها معطوف به مردم نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان، وزیر نیرو روز سه شنبه در آیین بهره برداری از 23 پروژه صنعت آب و برق با اعتبار 686 میلیارد تومان در استان های قم، - وزیر نیرو گفت: موافق نیستم که وقتی به موضوع اصلاح مصرف اشاره می شود توجه ما صرفا معطوف به مردم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان، وزیر نیرو روز سه شنبه در آیین بهره برداری از 23 پروژه صنعت آب و برق با اعتبار 686 میلیارد تومان در استان های قم، اصفهان، زنجان و سمنان در سی و هشتمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران گفت: در خراسان شمالی، واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت 160 مگاوات به بهره برداری می رسد.

وی همچنین اضافه کرد: سد مخزنی رمش در نزدکی سنندج و شبکه آبیاری و زهکشی آن به وسعت 560 هکتار، آب اندازی به شبکه گاران به وسعت 4600 هکتار، تصفیه خانه آب سقز و آبرسانی به این شهر و تصفیه خانه فاضلاب شهر کامیاران از مجموعه طرح هایی است که در استان مهم مرزی کردستان افتتاح خواهد شد و این حسن تصادفی است که در دهه فجر، مردم این استان مرزی ما از این طرح ها بهره مند می شوند.

اردکانیان ادامه داد: فقط در بخش شبکه های آبیاری و زهکشی که افتتاح می شود نزدیک به 10 هزار نفر مشغول به کار خواهند شد؛ یعنی اشتغالزایی این شبکه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکانیان: مدیریت مصرف انرژی تنها معطوف به مردم نیست

اردکانیان: مدیریت مصرف انرژی تنها معطوف به مردم نیست