مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-26سياسي

محافل قرآنی ویژه بانوان در سراسر کشور برگزار خواهد شد


پنجمین نشست هم اندیشی مدیران عامل اتحادیه های استانی مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت به مناسبت دهه فجر و میلاد حضرت زهرا(س) محافل قرآنی ویژه بانوان در سراسر کشور برگزار می شود.

- پنجمین نشست هم اندیشی مدیران عامل اتحادیه های استانی مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت به مناسبت دهه فجر و میلاد حضرت زهرا(س) محافل قرآنی ویژه بانوان در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پنجمین نشست هم اندیشی مدیران عامل اتحادیه های استانی و مدیرعامل اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن و عترت، با حضور 26 نفر از مدیران اتحادیه های استانی به صورت مجازی برگزار شد.

در این نشست در خصوص بیمه فعالان قرآنی و تصمیم گیری در خصوص راهکارهای رفع این مشکل، اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در این خصوص پرداختند.

همچنین در ادامه اعضا پیشنهادات خود در خصوص معافیت مؤسسات قرآنی در انجام تکالیف قانونی به خصوص تحریر دفاتر قانونی را ارائه نمودند، در این مورد مقرر شد، پس از بررسی همه جانبه نقاط ضعف و قوت پیشنهادات مطروحه، در خصوص مناسب ترین راه برای تعیین تکلیف تحریر دفاتر قانونی که یکی از بزرگترین مشکلات مؤسسات قرآنی است، تصمیم گیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محافل قرآنی ویژه بانوان در سراسر کشور برگزار خواهد شد

محافل قرآنی ویژه بانوان در سراسر کشور برگزار خواهد شد