مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-26اقتصادي

اسلامی: نگفتم خودروهای ما غیراستاندارد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در حاشیه جلسه کمیسیون ایمنی راه ها درباه کاهش میزان تلفات جاده ای، - وزیر راه و شهرسازی گفت: من نگفتم خودروهای ما غیر استاندارد است اما از صنعت خودروسازی انتظار داریم ایمنی خودرو را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در حاشیه جلسه کمیسیون ایمنی راه ها درباه کاهش میزان تلفات جاده ای، اظهار داشت: تصادفات و تلفات جاده ای از سال 95 و 96 جریان آن معکوس شده بود.

از سال 97 دوباره شاهد رشد تلفات جاده ای بودیم اما از سال 98 با همکاری پلیس و راهداری رشد تلفات جاده ای متوقف و تصادفات کاهش یافت .

وی ادامه داد: در سال 99 نیز اگرچه تلفات جاده ای حدود 20 در صد کاهش داشت به همین میزان نیز تصادفات جاده ای هم کاهش داشته است.

86 درصد از تصادفات جاده ای به دلیل خواب آلودگی و عدم توجه به جلو راننده است.

اسلامی گفت: در سال 99 با آوردن بخش های فرهنگی و آموزشی و وزارت آموزش به حوزه ایمنی جاده ای و مطرح کردن ایمنی راه ها در سامانه شاد که با استقبال دانش آموزان روبرو شد شاهد کاهش تلفات جاده ای بوده ایم.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: همزمان با اقدامات فرهنگی، اقدامات فنی هم انجام دادیم که رفع 251 نقطه حادثه خیز جاده ها در سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: نگفتم خودروهای ما غیراستاندارد است

اسلامی: نگفتم خودروهای ما غیراستاندارد است