مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-26سياسي

یادداشت دکتر سعید جلیلی بر کتاب «سلول های بهاری»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیاسی خبرگزاری دانشجو، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی کتاب خاطرات پدر علم سلول های بنیادی را اینگونه ستود:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی کتاب خاطرات پدر علم سلول های بنیادی را اینگونه ستود: - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی کتاب خاطرات پدر علم سلول های بنیادی را ستود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیاسی خبرگزاری دانشجو، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی کتاب خاطرات پدر علم سلول های بنیادی را اینگونه ستود:عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشتی کتاب خاطرات پدر علم سلول های بنیادی را اینگونه ستود: بسم الله الرحمن الرحیمبارش زلال اسلام ناب در این سرزمین رویش هایی دارد که مناسبات مرسوم را کنار می نهد و از قنات ملک حماسه مقاومت می آفریند و از کُرِ گَه حماسه ی پیشرفت.

سلول های بهاری ، به خوبی روایت می کند رمز لقمه حلال را در گشایش راز پیشرفت، و نشان می دهد آقا بودن را در ایمان و عمل صالح، و آقازاده ای که، چون پروانه ای فرزانه، برای ملت خود و جهان اسلام امید و افتخار می آفریند.

سعید جلیلی؛ 7 بهمن ماه 99کتاب سلول های بهاری خاطرات تولید و توسعه سلول های بنیادی به روایت دکتر حسین بهاروند (متولد 1350، اصفهان)، پدر دانش سلول های بنیادی ایران است که به تحقیق و نگارش بهنام باقری در انتشارات راه یار به چاپ رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت دکتر سعید جلیلی بر کتاب «سلول های بهاری»

یادداشت دکتر سعید جلیلی بر کتاب «سلول های بهاری»