مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-26سياسي

توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم در بین نیازمندان


مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از آغاز توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم در بین نیازمندان شناسایی شده خبر داد و گفت: - حجت الاسلام تقی یارمحمدی امروز گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از توزیع گوشت گرم در قالب کمک مومنانه در بین نیازمندان شناسایی شده در زنجان خبر داد و اظهار کرد: این توزیع سومین دوره از این نوع کمک های معیشتی محسوب می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان تعداد بسته های گوشت توزیع شده پیش بینی شده برای توزیع را یک هزار و 200 بسته اعلام کرد و افزود: این بسته های حدود دو کیلوگرم وزن دارد.

وی با بیان اینکه مراحل قبلی توزیع گوشت گرم در عید قربان و همچنین ماه صفر هر کدام به تعداد یک هزار و 200 بسته و یک هزار و 500 بسته در بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: این کمک ها با همراهی خیران موسسه حضرت خدیجه قم انجام می شود و این کانون به عنوان رابط برای توزیع این اقلام پیش بینی شده عمل می کند.

یارمحمدی تاکید کرد: نیازمندان واجد شرایط برای دریافت بسته های گوشت گرم، توسط کانون های رابط در استان شناسایی شده و توزیع هم از طریق فعالان این کانون ها انجام می شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: مشخصات نیازمندان شناسایی شده در سایت رسمی پیش بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم در بین نیازمندان

توزیع یک هزار و 200 بسته گوشت گرم در بین نیازمندان