مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-26اقتصادي

مردم محمدیه و مهرگان نیازمند یک بیمارستان 64 تختخوابی هستند


مناطق محمدیه و مهرگان با دربرداشتن جمعیت چشمگیری نیازمند احداث یک بیمارستان 64 تختخوابی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر هدایت الله جمالی پور در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیش از ظهر سه شنبه در سالن جلسات استانداری قزوین اظهار کرد: استان قزوین ظرفیت های خوبی در بخش میراث فرهنگی و صنعت دارد که استفاده از ظرفیت این بخش ها می تواند تحولات بزرگ اقتصادی را ایجاد کند.

استاندار قزوین اذعان کرد: استان قزوین در چهارراه 11 استان قرار دارد و به زودی آزادراه چرمشهر به آبیک نیز افتتاح می شود که در پی آن بهره برداری از رینگ ترددی جنوب به شرق و شمال غرب کشور نیز با سرعت بیشتری انجام می شود که این مسئله را نیز می توان جزیی از ظرفیت های سرمایه گذاری استان دانست.

وی با اشاره به بخشودگی جرایم عنوان کرد: مسئله بخشودگی جرایم مسئله بسیار مهمی است که امروز بیش ازپیش جزو مطالبات مردمی بوده و لازم است با بررسی های لازم اقدامات خوبی در این بخش انجام شود و در صورت نیاز مصوباتی نیز در مجلس توسط نمایندگان به تصویب برسد.

وی تصریح کرد: بیشتر افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی جزو اقشار ضعیف و کارگر جامعه هستند که با مشکلات متعدد معیشتی دست وپنجه نرم می کنند و بعضی اوقات برای امر تولد، تحصیل و ازدواج فرزندان خود با مشکلاتی مواجه می شوند که تسریع خدمت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم محمدیه و مهرگان نیازمند یک بیمارستان 64 تختخوابی هستند

مردم محمدیه و مهرگان نیازمند یک بیمارستان 64 تختخوابی هستند