مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-26سياسي

رشد اشتغال در سال جهش تولید بی نظیر بوده است/ تولیدکنندگان بازوی مراسم انقلاب


مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت: تولیدکنندگان و خادمیان تولید در شهرک های صنعتی های استان تهران از هیچ موضوع و تلاشی در خصوص جهش تولید دریغ نمی کنند.

- ایسنا/تهران مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران گفت: تولیدکنندگان و خادمیان تولید در شهرک های صنعتی های استان تهران از هیچ موضوع و تلاشی در خصوص جهش تولید دریغ نمی کنند.

صابر پرنیان بعداز ظهر سه شنبه 7 بهمن ماه در کارگروه تولید ستاد دهه فجر استان تهران که با حضور مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و روسای شهرک های صنعتی شهرستان های استان تهران در ساختمان شهید سلیمانی برگزار شد، خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که در شهرستان ورامین، نهاد امامات جمعه در کنار تولیدکنندگان و حامیان و فعالان تولید هستند و امام جمعه این شهر به شعار مقام معظم رهبری لبیک گفتند و هر پنج شنبه به بازدید کارخانجات و کارگاه های تولیدی می رود.

وی ادامه داد: ما باید در بحث صادرات گام های بیشتری برداریم، در این راستا آمار های تولید در سال جهش تولید بی نظیر است.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران افزود: در سالی که مقام معظم رهبری به تولیدکنندگان افتخار دادند و شعار سال را با عنوان جهش تولید منصوب کردند، بنده به عنوان خادم شهرک های صنعتی استان تهران از 850 کارخانه در استان تهران بازدید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد اشتغال در سال جهش تولید بی نظیر بوده است/ تولیدکنندگان بازوی مراسم انقلاب

رشد اشتغال در سال جهش تولید بی نظیر بوده است/ تولیدکنندگان بازوی مراسم انقلاب