مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-26اجتماعي

دیدار رییس جهاد دانشگاهی کشور و شهردار کرج


جهاد دانشگاهی از سال 85 وارد بحث رانش مترو شده و ساخت آن تقریبا به پایان رسیده و در حال حاضر در مرحله تست آن در سیستم قطار شهری قرار داریم تا اشکالات آن را رفع کنیم.

- ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی کشور گفت: جهاد دانشگاهی از سال 85 وارد بحث رانش مترو شده و ساخت آن تقریبا به پایان رسیده و در حال حاضر در مرحله تست آن در سیستم قطار شهری قرار داریم تا اشکالات آن را رفع کنیم.

دکتر حمیدرضا طیبی روز سه شنبه هفتم بهمن در نشستی با شهردار کرج با اشاره به بومی سازی ساخت رکتیفایر تامین کننده برق نیروی محرکه واگن های مترو توسط جهادگران جهاد دانشگاهی واحد علم وصنعت اظهار کرد: طراحی و ساخت اولین دستگاه از سال 89 آغاز و پس از طی مراحل طراحی، ساخت و انجام آزمایش های مربوطه مطابق استاندارد و دریافت گواهینامه بین المللی در سال 91 به طور آزمایشی زیر بار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: از آن سال تا کنون، جهاد دانشگاهی برای تولید رکتیفایر مورد نیاز برای پروژه های قطار شهری کلانشهرهای مختلف وارد عمل شده و تا کنون با متروی تهران، متروی مشهد و قم قراردادهایی منعقد کرده است.

وی توضیح داد: در حال حاضر رکتیفایرهای ساخت جهاد دانشگاهی در خط دوی قطار شهری مشهد و خط 8 تهران فعال است و مابقی سفارش ها هم در فرایند ساخت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس جهاد دانشگاهی کشور و شهردار کرج

دیدار رییس جهاد دانشگاهی کشور و شهردار کرج