مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-26اقتصادي

اجرای فاز اول سومین دوره طرح توان افزایی جوامع محلی البرز


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز از آغاز به کار فاز اول سومین دوره طرح ارتقا تاب آوری زنان در استان البرز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مریم اسماعیلی فرد بعد از ظهر سه شنبه از آغاز به کار فاز اول طرح ارتقای تاب اوری در استان البرز خبر داد.

وی هدف از اجرای این طرح را تقویت تعاملات اجتماعی در جوامع محلی به منظور غلبه بر چالش های اجتماعی و افزایش میزان مشارکت جامعه محلی در برنامه ریزی ها و مدیریت امور شهری و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد، افزود: اجرای این طرح با حمایت اعتباری معاونت زنان ریاست جمهوری و استانداری البرز در مناطق حاشیه نشین استان اجرا می شود.

وی افزود: این طرح با همکاری کانون رشد خلاق و 24 تسهیل گراز 13 سمن در 12 محله در قالب تسهیلگری برگزار می گردد.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری البرز با بیان اینکه همزمان با آغاز به کار فاز اول سومین دوره طرح ارتقا تاب آوری زنان در معرض آسیب مناطق حاشیه نشین افراد تاب آور توانایی انتخاب راه حل های مناسب تر تا حصول به نتیجه بهتر دارند؛ افزود: مهارتهای تاب آوری در شرایط بحران کرونا بویژه در سکونتگاههای غیر رسمی حائز اهمیت مضاعف است.

وی همچنین تصریح کرد: از آنجایی که مقابله و حل مشکلات موجود نیازمند ارائه آموزش های تاب آوری اجتماعی است با دقت نظری که انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای فاز اول سومین دوره طرح توان افزایی جوامع محلی البرز

اجرای فاز اول سومین دوره طرح توان افزایی جوامع محلی البرز