مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-26سياسي

حماسه مواسات در استان بوشهر/ کمک های 310 میلیارد تومانی توزیع شد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: از اسفند ماه سال گذشته تا مهر ماه امسال بیش از 310 میلیارد تومان در استان بوشهر توزیع امور مواسات صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه شنبه در نشست با ائمه جمعه استان بوشهر اظهار داشت: از اسفندماه سال گذشته تا اواسط امسال رزمایش مواسات و کمک های مومنانه تجلی خیلی زیادی در استان بوشهر داشت و پربار بود اما الان مقداری کم رنگ شده است به همین خاطر ضروری است که این مهم زنده و احیا شود.

وی ادامه داد: این کار دارای مختصاتی است و لازم است که در این زمینه جامعه آماری نیازمندان شناسایی شود و مدیریت تأمین منابع، مدیریت حوزه اجرا، مدیریت نظارت و مدیریت فرهنگی انجام گیرد البته این مدل در کلان استان بوشهر به مرکزیت شهر بوشهر از سال گذشته تشکیل شده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مواسات و کمک های مومنانه به شکل ستادی در هر منطقه انجام گیرد، افزود: در این زمینه از تمامی ظرفیت ها به ویژه گروه های جهادی استفاده شود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: از اسفند ماه سال گذشته تا مهر ماه امسال بیش از 310 میلیارد تومان در استان بوشهر توزیع امور مواسات صورت گرفته است که این کار حماسه ای بود که در استان بوشهر رقم خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه مواسات در استان بوشهر/ کمک های 310 میلیارد تومانی توزیع شد

حماسه مواسات در استان بوشهر/ کمک های 310 میلیارد تومانی توزیع شد