مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-26اقتصادي

حذف واسطه ها مهمترین کارکرد فروشگاه های زنجیره ای


به باور سید جواد حسینی کیا فروشگاه های زنجیره ای به عنوان حلقه واسط تولید و مصرف، زمینه دخالت دلالان، سودجویان و واسطه گران در توزیع اقلام اساسی را تا حد زیادی مسدود کرده اند، بنابراین طبیعی است که سوداگران به دنبال تخریب این ظرفیت های توزیعی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاقتصاد آنلاین، نماینده مردم سنقر در مجلس با اشاره به برخی فضاسازی های مخرب که اخیراً در خصوص عملکرد فروشگاه های زنجیره ای مطرح شده، گفت: در هر حوزه ای، اجرای تصمیمات جدی و کارهای بزرگ ممکن است باگ هایی هم داشته باشند و در روند اجرایی با مشکلات و تخلفاتی هم مواجه شوند.

اما به خاطر تخلف یک فعال صنفی که نمی توان کل اصناف را زیر سوال برد.

موضوعی که مسئولان و تصمیم سازان باید مد نظر داشته باشند آن است که باید دامنه نظارت های خود را به گونه ای گسترش دهند که بعد از بروز کوچکترین نارسایی و تخلفی بر اساس قانون با آن برخورد شود.

اگر اتحادیه ها، تعزیرات و در مراحل بعدی ساختارهای قضایی به درستی به وظایف نظارتی خود عمل کنند، زمینه بروز تخلفات نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

حسینی کیا در ادامه افزود: ضرورت استفاده از فروشگاه های زنجیره ای و نقشی که این نوع فروشگاه ها در توزیع اقلام اساسی و مصرفی مردم دارند، موضوعی نیست که تنها در اقتصاد ایران و در این برهه خاص زمانی مطرح شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف واسطه ها مهمترین کارکرد فروشگاه های زنجیره ای

حذف واسطه ها مهمترین کارکرد فروشگاه های زنجیره ای