مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-26اجتماعي

موردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نشده است


مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خشبختانه تاکنون حتی یک مورد بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در این استان مشاهده نشده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خشبختانه تاکنون حتی یک مورد بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در این استان مشاهده نشده است.

عبدالله بهمنش در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در حال سرکشی و بررسی استان در رابطهبا پایش پرندگان جهت شناسایی موارد آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان هستیم و به محیط زیست نیز اطلاع داشته شده تا تالاب ها و اماکنی که پرندگان وحشی هستند را بررسی کند.

وی اظهارکرد: از مردم استان انتظار داریم موارد مشکوک پرندگان را به ما گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به معدوم سازی اقدام کرده و جلوی انتشار ویروس را گرفتند.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به شهروندان گرامی تاکید می شود که از خرید مرغ زنده صنعتی و بومی که در سطح معابر و دست فروشی و غیرمجاز عرضه می شود جدا خودداری کنند.

بهمنش عنوان کرد:وی با توصیه به مردم، گفت: در صورت داشتن هرگونه پرنده در منزل، آنها به گونه ای نگهداری شوند که در ارتباط با پرندگان آزادپرواز همچون گنجشک، کبوتر، کلاغ و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نشده است

موردی از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نشده است