مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-26اقتصادي

رجبی مشهدی: جدول خاموشی قطعی نیست/ گاز نیروگاه ها تامین شود قطعی برق نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی، با تاکید بر اینکه جداول خاموشی ها را با توجه به آنکه طی روز های اخیر سوخت تحویلی به نیروگاه ها کاهش یافته بود اعلام کردیم تا هموطنان بتوانند برای فعالیت های روزمره خود در صورت .

- سخنگوی صنعت برق گفت: جداول منتشر شده توسط شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور، برنامه خاموشی های احتمالی است که با تامین سوخت نیروگاه ها و همکاری مردم، خاموشی ها اعمال نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی مشهدی، با تاکید بر اینکه جداول خاموشی ها را با توجه به آنکه طی روز های اخیر سوخت تحویلی به نیروگاه ها کاهش یافته بود اعلام کردیم تا هموطنان بتوانند برای فعالیت های روزمره خود در صورت کمبود سوخت نیروگاه ها برنامه ریزی داشته باشند، گفت: همانطور که پیشتر اعلام شده بود، به دلیل محدودیت در تأمین سوخت نیروگاه ها و افزایش مصرف گاز بخش خانگی، احتمال بروز خاموشی ها وجود داشت، چرا که نیروگاه های حرارتی کشور عمدتاً با گاز کار می کنند.

وی تاکید کرد: در صورتی که هموطنان در سراسر کشور تنها دمای محیط خود را یک درجه کاهش و روشنایی های اضافی را خاموش کنند، مشکل تأمین انرژی کشور (گاز و برق) حل می شود و نیازی به اعمال خاموشی ها نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجبی مشهدی: جدول خاموشی قطعی نیست/ گاز نیروگاه ها تامین شود قطعی برق نداریم

رجبی مشهدی: جدول خاموشی قطعی نیست/ گاز نیروگاه ها تامین شود قطعی برق نداریم