مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-26اقتصادي

مستاجران تهرانی با وام های مسکن چند متر آپارتمان می توانند بخرند؟


با توجه به طرحِ در حال اجرای بانک تخصصی بخش مسکن مبنی بر اعطای تسهیلات مسکن با دو شیوه «با» و «بدون» نیاز به خرید اوراق تسهیلات مسکن، هزینه دریافت این تسهیلات متفاوت خواهد بود.

- با توجه به طرحِ در حال اجرای بانک تخصصی بخش مسکن مبنی بر اعطای تسهیلات مسکن با دو شیوه با و بدون نیاز به خرید اوراق تسهیلات مسکن، هزینه دریافت این تسهیلات متفاوت خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بازار اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن در روزهای اخیر با کاهش تقاضای خرید - به جز نمادهای تازه منتشر شده - و همچنین کاهش قیمت برگه های تسهیلات مسکن روبرو شده است.

از همین رو قیمت هر برگه از نمادهای زیرمجموعه تسه در معاملات امروز به کف کانال 50 هزار تومان و در مواردی هم به سقف کانال 40 هزار تومان سقوط کرده است.

کارشناسان اقتصاد مسکن معتقدند کاهش تعداد معاملات مسکن و همچنین توقف رشد قیمت مسکن در دو ماه گذشته، در کاهش قیمت این اوراق مؤثر بوده است.

اگرچه وضعیت بازار مسکن در دی ماه با آذر ماه متفاوت بود و شاهد افزایش متوسط قیمت مسکن و همچنین تعداد معاملات بودیم.

چرا قیمت اوراق تسهیلات مسکن کاهش یافت؟ اما یک کارشناس اقتصاد مسکن در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه افزایش اندک و هزار فقره ای تعداد معاملات مسکن در دی ماه نسبت به آذر ماه، نمی تواند نمایانگر رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستاجران تهرانی با وام های مسکن چند متر آپارتمان می توانند بخرند؟

مستاجران تهرانی با وام های مسکن چند متر آپارتمان می توانند بخرند؟