مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-26سياسي

«محرومیت زدایی» رسالت مهم بسیج سازندگی استان سمنان است


فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به مشکلات اقتصادی و کرونا در بستر شرایط امروز جامعه، گفت: محرومیت زدایی رسالت مهم بسیج سازندگی است.

- سمنان- فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به مشکلات اقتصادی و کرونا در بستر شرایط امروز جامعه، گفت: محرومیت زدایی رسالت مهم بسیج سازندگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید دامغانی ظهر سه شنبه در بازدید از سازمان بسیج سازندگی استان سمنان و در جمع پرسنل این نهاد انقلابی، با بیان اینکه محرومیت زدایی رسالت مهم بسیج سازندگی استان است، بیان کرد: شرایط امروز اقتصادی جامعه می طلبد تا نگاه ویژه ای به مقوله محرومیت زدایی داشته باشیم که این امر در زمره رسالت های بسیج سازندگی است.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بسیج سازندگی به ویژه در نقاط محروم استان سمنان صورت گرفته است، گفت: از محلات بزرگترین شهرهای استان تا دورترین روستاهای خارتوران بی ارجمند و کالپوش و جنوب دامغان و طرود، شمیم خدمات بسیج سازندگی به مردم امید بخشیده است.

فرمانده سپاه دامغان با بیان اینکه انقلاب اسلامی به تعبیر بنیانگذار آن، متعلق به مستضعفان جامعه است، گفت: بسیج سازندگی پلاک افتخار خدمت به این قشر محروم جامعه را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محرومیت زدایی» رسالت مهم بسیج سازندگی استان سمنان است

«محرومیت زدایی» رسالت مهم بسیج سازندگی استان سمنان است