مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-26سياسي

پذیرش طرح های نوآورانه در طرح «نانومچ» تا 30 بهمن ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، برنامه طرح های نوآورانه فناوری نانو (NanoMatch)، به عنوان یک برنامه دائمی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با هدف تسریع و تسهیل در تجاری سازی محصولات نانو و حمایت از فناوران، - پذیرش طرح های نوآورانه در طرح نانومچ تا 30 بهمن ادامه دارد براساس اعلام فراخوان نهمین دوره برنامه نانومچ، تیم های فناور می توانند طرح های خود را تا پایان بهمن ماه برای ارزیابی و داوری به ثبت برسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، برنامه طرح های نوآورانه فناوری نانو (NanoMatch)، به عنوان یک برنامه دائمی در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با هدف تسریع و تسهیل در تجاری سازی محصولات نانو و حمایت از فناوران، پژوهشگران و شرکت های نوپا ایجاد شده است.

نانومچ، به تیم های مستعدی که نمونه اولیه ای از محصول با پتانسیل تجازی سازی را تولید کرده اند کمک می کند تا نمونه اولیه را توسعه داده و آماده ورود به صنعت و بازار شوند.

از این رو برنامه نانومچ در هر سال، طی فراخوان هایی اقدام به دریافت طرح های فناوری کرده که اولین فراخوان دوره نهم آن، از اول بهمن ماه آغاز شده و تا 30 بهمن ادامه خواهد داشت.

در این راستا، از تمامی تیم هایی که به نمونه اولیه دست یافته اند و با انگیزه و تمرکز در راستای توسعه طرح نوآورانه خود در حال فعالیت هستند دع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش طرح های نوآورانه در طرح «نانومچ» تا 30 بهمن ادامه دارد

پذیرش طرح های نوآورانه در طرح «نانومچ» تا 30 بهمن ادامه دارد