مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-26بين الملل

بازداشت 71 نفر در ترکیه به بهانه کودتای 2016


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سیاست آنکارا در پاکسازی نهاد ها و سازمان های دولتی از اعضا و وابستگان جنبش فتح الله گولن واعظ و اپوزیسیون آمریکانشین دولت ترکیه علی رغم شیوع گسترده ویروس کووید19 در این کشور، - نیرو های امنیتی ترکیه بیش از هفتاد نفر را به اتهام ارتباط با عاملان کودتای نافرجام پنج سال پیش بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سیاست آنکارا در پاکسازی نهاد ها و سازمان های دولتی از اعضا و وابستگان جنبش فتح الله گولن واعظ و اپوزیسیون آمریکانشین دولت ترکیه علی رغم شیوع گسترده ویروس کووید19 در این کشور، ادامه دارد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی دادستانی کل آنکارا امروز (سه شنبه) برای هفتاد و یک نفر از مظنونان به همکاری با سازمان گولن و دست داشتن در کودتای نافرجام پانزدهم جولای 2016 حکم بازداشت صادر کرد که نیرو های امنیتی، آن ها را بازداشت کردند.

این افراد که شامل هشتاد و دو نظامی فعلی نیرو های مسلح ترکیه نیز می شود، به استفاده از نرم افزار بای لاک - برنامه مورد استفاده عوامل گولن در شب کودتا متهم شده اند.

مقامات ترکیه می گویند عوامل کودتای سال قبل پس از آنکه گروه های ارتباطی آن ها در شبکه اجتماعی واتس آپ لو رفته بود، از نرم افزار بای لاک برای هماهنگی استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 71 نفر در ترکیه به بهانه کودتای 2016

بازداشت 71 نفر در ترکیه به بهانه کودتای 2016