مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:102021-01-26سياسي

همکاری های جهاددانشگاهی و شهرداری یزد قوت می گیرد


سرپرست و معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد با حضور در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر با اعضای این کمیسیون پیرامون تقویت همکاری ها بحث و تبادل نظر کردند.

- فاطمه سعادت جو سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در این نشست که روز گذشته در محل شورای شهر یزد برگزار شد، با بیان این که بخش عمده ای از فعالیت های جهاددانشگاهی در کنار اقدامات آموزشی، پژوهشی و تجاری سازی،مربوط به مباحث فرهنگی است که در ذیل مجموعه هایی مانند خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، سازمان دانشجویان و دیگر بخش ها انجام می شود.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های فرهنگی این سازمان که با محوریت دانشجویان استان انجام می شود، گفت: برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی و مسابقات دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه های دانشجویی از جمله این برنامه هاست.

وی معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان را مجری طرح دانش اموزی نجات آب موسوم به داناب نیز معرفی کرد که در چهارمین سال از اجرای آن با همکاری آب منطقه ای و آموزش و پرورش یزد جهت آشنایی دانش آموزان با مباحث مصرف بهینه آب در حال برگزاریست.

سعادتجو به فعالیت مرکز تولید کالاهای فرهنگی جهادانشگاهی استان موسوم به مکفا نیز اشاره و بیان کرد: این مرکز با توجه به لزوم نیازهای شهرداری به ویژه در مقوله فرهنگ سازی، مزاکراتی را داشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های جهاددانشگاهی و شهرداری یزد قوت می گیرد

همکاری های جهاددانشگاهی و شهرداری یزد قوت می گیرد