مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-26سياسي

نظارت های نمایشی بر بازار/ برخی قوانین بازدارنده نیست


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور برخی دستگاه های نظارتی در بازار، بیشتر جنبه نمایشی دارد، گفت: گرانفروشی و جریمه منشا درآمدی برای دولت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در نشست با نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف و نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس اظهار کرد: مشکلات کشور با همکاری و همراهی قوه قضاییه، مجلس و دولت تازه نفس حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح قوانین انتخابات ریاست جمهوری و شوراها کارها را آسان تر خواهد کرد، ادامه داد: نمایندگان مجلس باید آنچه در مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، خیر مردم در آن است را انجام دهند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه نمایندگان مجلس وکیل مردم هستند، ادامه داد: نماینده مجلس در صورتی موفق است که بخش خاص خودش را خط بگیرد و منافع شخصی برای او مطرح نباشد.

وی با اشاره به اینکه نماینده مجلس با توجه به اشرافی که نسبت به مسائل حوزه انتخابیه دارد، کارشناس واقعی در مسائل مرتبط با منطقه است، تصریح کرد: نمایندگان موظف هستند تا نیازهای مردم را منعکس و پیگیری و از آنها دفاع کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان داشت: مشکلات مردم را بررسی و برای حل به نمایندگان ارائه خواهیم کرد و از سوی دیگر نمایندگان نیز اگر مشکلی وجود دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت های نمایشی بر بازار/ برخی قوانین بازدارنده نیست

نظارت های نمایشی بر بازار/ برخی قوانین بازدارنده نیست