مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-26سياسي

سلیقه سیاسی مسئولین در انتخابات ملاک نیست/اولویت در مشارکت مردم


برنده شدن در انتخابات به مردم مربوط است و ما نمی توانیم سلیقه سیاسی خود را در انتخاب مردم دخالت دهیم هماهنگونه که در انتخابات گذشته نیز مشاهده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبتوانیم گرمای انتخابات را ایجاد کنیم.

رحیمی اضافه کرد: باید راهکارهایی بیندیشیم که نامزدهای انتخاباتی بتوانند خودشان را به جامعه معرفی و برنامه های شأن را تشریح کنند.

مشارکت مردم اولویت اول باشد استاندار فارس، مشارکت را ابرچالش پیش روی انتخابات در کشور دانست و گفت: کاهش مشارکت مردم قدرت عرض اندام و چانه زنی کشور در عرصه بین الملل و مقبولیت نظام در عرصه داخلی را تضعیف می کند و باید تلاش کنیم با ایجاد نشاط در مردم و افزایش رضایتمندی، مشارکت در انتخابات را افزایش دهیم که نظام تقویت شود.

رحیمی با بیان اینکه وظیفه وزارت کشور تنظیم اقدامات و اعطای مجوزها به گروه های سیاسی و احزاب برای فعالیت های انتخاباتی ست اما تقویت مشارکت و ایجاد شور انتخاباتی وظیفه حاکمیت و مردم به شمار می رود که متأثر از برخی ملزومات و مقدمات است، گفت: رضایت مندی عمومی و رقابت دو شرط جلب مشارکت مردم در انتخابات است.

حضور نامزدهایی که نماینده افکار مردمند مشارکت را افزایش می دهد او با اشاره به اینکه حضور نامزدهایی که افکار مردم را نمایندگی می کنند در صحنه انتخابات باعث افزایش مشارکت مردم می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیقه سیاسی مسئولین در انتخابات ملاک نیست/اولویت در مشارکت مردم

سلیقه سیاسی مسئولین در انتخابات ملاک نیست/اولویت در مشارکت مردم