مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-26سياسي

هدف دشمن تحریف خدمات نظام است/برنامه محوری راه تقابل با جنگ روانی


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال تحریف خدمات نظام اسلامی طی 42 سال گذشته هستند، گفت: تقابل با جنگ ادراکی و روانی دشمن نیازمند برنامه های مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر با بیان اینکه بهمن ماه، هنگامه پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز دهه فجر بهمن 57 است، اظهار کرد: اکنون و در آغاز سال چهل و سوم انقلاب اسلامی و در کنار برگزاری جشن های پیروزی، تصویرسازی صحیح از برکات انقلاب و نظام اسلامی یک ضرورت عقلی و وظیفه شرعی و ملی و انقلابی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با اشاره به تلاش جریان تحریف برای تصویرسازی غلط از کارآمدی نظام، تصریح کرد: جریان تحریف از همان ابتدای انقلاب اسلامی دست به کار تحریف بوده و همچنان فعالیت می کند.

وی افزود: بخشی از مأموریت جریان تحریف تطهیر نظام آلوده و پلید ستم شاهی و تصویرسازی کاذب از آن دوران سیاه است که با ابزارهای مختلف در حال انجام بوده و با تحریف تاریخ نظام سیاه پهلوی و عناصر اصلی آن، در پی تطهیر سازی کاذب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن تحریف خدمات نظام است/برنامه محوری راه تقابل با جنگ روانی

هدف دشمن تحریف خدمات نظام است/برنامه محوری راه تقابل با جنگ روانی