مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-26سياسي

همراهی مردم با دستگاه انتظامی باعث امنیت در ایلام شده است


همراهی مردم با دستگاه انتظامی باعث امنیت مطلوب در ایلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر بسطامی ظهر سه شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه امنیت به تنهایی ایجاد نمی شود، اظهار کرد: امنیت یک محصول جمعی است و نیاز دارد همه دستگاه ها و نهادها در این زمینه با نیروی انتظامی همکاری کنند.

وی افزود: تلاش شبانه روزی پلیس موجب شده تا مردم، احساس امنیت کنند و با آرامش خاطر به انجام امور بپردازند و قطعاً مردم و سایر دستگاه ها نیز قدردان زحمات پلیس هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه دستگاه ها و نهادها به نوعی در ایجاد امنیت دخیل هستند و پلیس نیز به عنوان خدمتگزار مردم تمام تلاش خود را برای ارتقاء و حفظ امنیت و آرامش مردم انجام می دهد.

بسطامی، نیروی انتظامی را یک سازمان دارای مأموریت های پرحجم دانست و تصریح کرد: برقراری نظم و آرامش کشور در گرو تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است از این رو با وجود حجم مأموریت ها و تأثیرگذاری ناجا در زندگی و کار مردم، آنان نیز قدر زحمات پلیس خود را می دانند.

وی با اشاره به رسالت بزرگی که برای خدمت ‎رسانی به مردم بر عهده نیروی انتظامی نهاده شده است، گفت: امنیت مطلوب جامعه مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی و همراهی خوب مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراهی مردم با دستگاه انتظامی باعث امنیت در ایلام شده است

همراهی مردم با دستگاه انتظامی باعث امنیت در ایلام شده است