مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-26سياسي

تجلی وحدت و حرکت در تراز انقلاب اسلامی از مولفه های خنثی سازی دسیسه های دشمن


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از انقلاب اسلامی به عنوان اتفاقی میمون در زمان ناباوری جهانیان در اتکاء به توان داخلی خود نام برد و گفت: تجلی وحدت و حرکت در تراز انقلاب اسلامی از مولفه های خنثی سازی دسیسه های دشمن در عرصه های پرافتخار انقلاب اسلامی ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام و المسلمینعلیرضا ادیانی ظهر امروز در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، تجلی (مدظله العالی) در عرصه های مختلف درخشش و پیشرفتی چشمگیر داشته باشد.

ادیانی به برخی از راهبردهای دشمنان اسلام در القاء باورهای ناصحیح جدایی دین از سیاست اشاره داشت و افزود: ایجاد انحراف در باورها و ارزش های دینی همواره از سوی بدخواهان و دنیاپرستان از صدر اسلام وجود داشته است و با تعمقی در تاریخ اسلام می توان همواره از شاخصه بصیرت دینی به عنوان مولفه ای کارآمد در برابر این پلیدها پند گرفت و در طی مسیر حق، بدان تجهیز شد.

وی در ادامه از امنیت به عنوان یکی از مهم ترین بسترهای رشد و شکوفایی در یک جامعه یاد کرد و گفت: نیروی انتظامی به عنوان یکی از مهم ترین شاخصه های تحقق امنیت پایدار در ایران اسلامی است که این امنیت، رهیافتی از تلاش گری ها و ایثارگری های کارکنان این نیروی خدوم و مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی وحدت و حرکت در تراز انقلاب اسلامی از مولفه های خنثی سازی دسیسه های دشمن

تجلی وحدت و حرکت در تراز انقلاب اسلامی از مولفه های خنثی سازی دسیسه های دشمن