مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-26سياسي

تجارت مرزی در سیستان وبلوچستان باعث بهبود معیشت مرزنشینان می شود


مدیر بازارچه های مرزی استان سیستان وبلوچستان گفت: تجارت مرزی یکی از شاخص های اصلی برای ارتباط با کشورهای همجوار و همچنین تامین و بهبود معیشت مردم مرزنشین استان است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر بازارچه های مرزی استان سیستان وبلوچستان گفت: تجارت مرزی یکی از شاخص های اصلی برای ارتباط با کشورهای همجوار و همچنین تامین و بهبود معیشت مردم مرزنشین استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری سیستان و بلوچستان مبین علی میر در بازدید بازرس کل استان و مدیرکل دیوان محاسبات استان از دو بازارچه کوهک و جالق شهرستان سراوان گفت: این استان بر اساس مصوبات هیئت دولت دارای 13 بازارچه مصوب است که شش بازارچه در مرز مشترک با کشور افغانستان و هفت بازارچه در مرز مشترک با پاکستان قرار دارد.

وی افزود: تجارت مرزی یکی از شاخص های اصلی برای ارتباط با کشورهای همجوار و همچنین تامین و بهبود معیشت مردم مرزنشین استان است.

این مسئول ادامه داد: این مبادلات و توسعه همکاری های اقتصادی با کشورهای همسایه افغانستان و پاکستان، بهبود صلح و ثبات در مناطق مرزنشین و همچنین توسعه زیرساخت ها در مناطق مرزی را به دنبال دارد.

مدیر بازارچه ها تصریح کرد: توسعه بازارچه های مرزی در این استان با توجه به مرزی بودن آن، امتیاز مهم استان برای قرار گرفتن در مدار و ریل توسعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت مرزی در سیستان وبلوچستان باعث بهبود معیشت مرزنشینان می شود

تجارت مرزی در سیستان وبلوچستان باعث بهبود معیشت مرزنشینان می شود