مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:452021-01-26پزشكي

قرنطینه کامل یک هفته ای 2 روستای بندرلنگه در پی شیوع کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سفر به شهرستان بندرلنگه ضمن بررسی وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان از قرنطینه کامل یک هفته ای دو روستای بستانه و مراغ در غرب این شهرستان با توجه افزایش موارد ابتلا به کووید 19 در روزهای اخیر خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در سفر به شهرستان بندرلنگه ضمن بررسی وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان از قرنطینه کامل یک هفته ای دو روستای بستانه و مراغ در غرب این شهرستان با توجه افزایش موارد ابتلا به کووید 19 در روزهای اخیر خبر داد.

دکتر حسین فرشیدی در بازدید از مرکز بهداشتی درمانی بندرکنگ و بستانه شهرستان بندرلنگه ضمن دریافت آخرین گزارش از وضعیت بیماری کرونا با توجه به شناسایی 9 مورد بیمار مثبت پس از انجام 25 تست سریع در طی یک روز ، در جمعیت روستایی زیر 3 هزاران نفری بر افزایش تعداد تست ها در روستاهای مذکور تاکید کرد و گفت: این اتفاق زنگ خطری است که باید به موقع برای جلوگیری از همه گیری بیماری اقدام کنیم.

این مقام مسئول یکی از علل افزایش موارد مثبت کووید در روستاهای غرب بندرلنگه را برگزاری مراسمات مختلف و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در بین ساکنین روستا به ویژه افرادی که به شغل صید و صیادی مشغول هستند و در طول روز با افراد زیادی ارتباط دارند دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه کامل یک هفته ای 2 روستای بندرلنگه در پی شیوع کرونا

قرنطینه کامل یک هفته ای 2 روستای بندرلنگه در پی شیوع کرونا